Skip to content

Tara Jarmon i pangfarve

26. oktober 2009

Jakke - Tara Jarmon 004
Kort jakke Tara Jarmon

Jeg er vild med pangfarver og det kan Tara Jarmon give mig. Mærket blev jeg bekendt med i foråret, hvor jeg blev den heldige ejer af denne tyrkise korte jakke. Nok er den ikke ny, men den er et skud energi til et sort outfit – sort har jeg (og sikkert også nogle af jer) meget af, så det er lækkert med noget, der kan få det hele til at lyse op:-)
Jeg ville egentlig have taget et billede af mit outfit med denne jakke i dag, men da jeg lige manglede Katrine som fotograf, må I nøjes med dette billede:-) 

Pangfarver er lette at finde for tiden, så det er bare med at gå ud at finde sit key item, der kan få garderoben til at stråle:-)

Tina

No comments yet

Skriv et svar

