Skip to content

Ny hårfarve…

25. oktober 2009

 

Hårfarve

Hele livet har min hårfarve været blond, men nu har jeg valgt at gøre noget drastisk:-) Jeg er nu brunette. Jeg synes selv, det er flot, men jeg skal dog stadig vende mig til det.
Jeg er typen, der træffer sikre valg, så at gå til frisøren og blive farvet mørk er virkelig et stort skridt for mig:-)

Hav en skøn søndag aften

Tina

10 kommentarer leave one →
  1. 25. oktober 2009 17:53

    Wow sikke en forandring, det er blevet rigtig flot! Nu er det lidt svært at se dine øjne da du kigger væk, men er sikker på hårfarven er med til at fremhæve dine øjne.

    Jeg skal selv til frisøren om et par dage, får det nok også farvet mørkere, det er jeg begyndt at gøre hver vinter :)

    • fashionest permalink
      25. oktober 2009 18:12

      Hejsa Guapizimo

      Hvor er jeg glad for, at du synes, det ser godt ud! Det er jo lidt af et sats.
      Jeg ønsker dig rigtig god tur til frisøren. Så må vi jo vise, at brunetter har det sjovere – i hvert fald om vinteren for vores vedkommende:-)

      Tina

  2. millastarglitter permalink
    25. oktober 2009 18:04

    Wow Tina :D Det ser sindssygt flot ud! God beslutning du tog dér.

    Knus

    • fashionest permalink
      25. oktober 2009 18:13

      Hejsa Milla

      Tak! Hvor er det dejligt at høre, at der er andre, der synes, min beslutning om farveskift er god:-)

      Tina

  3. Camilla permalink
    25. oktober 2009 18:31

    jeg synes også det ser super ud! nogle gange skal man bare kaste sig ud i det :D For flot, det er det da blevet!

    • fashionest permalink
      25. oktober 2009 20:20

      Hejsa Camilla

      Hvor er det søde ord, du sender mig! Tak. Du har helt ret – nogle gange skal man bare kaste sig ud i det:-) Det kan jo ende helt godt.

      Tina

  4. 26. oktober 2009 13:57

    Du var køn som lyshåret, men på de to før/efter billederne, ser du mere interessant ud som mørkhåret. På den måde, at du ikke ligner lige så mange andre… nyd det. Du kan altid få lyst hår igen:)

    • fashionest permalink
      26. oktober 2009 16:30

      Hejsa Asha

      Yes, det kan jeg lide:-) Hvor er det skønt, at du synes, jeg ser mere interessant ud! Jeg nyder det i fulde drag. Tak for dine søde ord!

      Tina

  5. Naaika permalink
    27. oktober 2009 12:50

    Hej Tina,

    Næh, så man sidder lige i den sædvanlige klikken rundt på diverse blogs – lander på en ny, og så ser man pludselig dig som brunette. Det klæder dig virkelig godt!

    Det er en rigtig fin I har stablet på benene, og jeg vil helt sikkert følge den fremover.

    kh Naaika

    • fashionest permalink
      27. oktober 2009 13:47

      Hey Naaika!

      Hvor er det sjovt, at du lige landede på vores blog:-) Jeg er rigtig glad for, at du synes, det klæder mig at være brunette! Det er jo lidt vildt:-) Takker, Naaika!

      Hav det godt til vi skrives igen.

      Tina

Skriv et svar

