Skip to content

Pelshue

23. oktober 2009

Pelshue 004
Pelshue Blueslemon

Pels er en tendens man igen i år ikke kan komme uden om. Pelsen skaber et overdådigt look, nærmest fortryllende eventyrsagtigt. Lige så overdådig pelsen er, lige så dyr er den. Man kan dog være heldig at få fingerne i noget, der er til at betale sig fra…  
I sommer tog jeg et smugkig ind i en pelsforretning – bare lige for at lure:-) Det skal man passe på med at gøre, for jeg faldt pladask for den mest fantastiske pelshue! Jeg skulle lige tænke over det, da det jo var sommer og der dermed ikke var andre, der besøgte pelsbutikker (troede jeg). Da jeg kom tilbage efter en uge for lige at prøve huen en gang til, var den væk! Ja, der var en anden, der havde købt den… som sommeren! Den flinke ekspedient ringede til butikkens fjernlager og var heldig at kunne skaffe den sidste hjem. Det var nu eller aldrig, og jeg besluttede nu:-) Efter et par dage hentede jeg glad og tilfreds min flotte snehvide pelshue. Den ligger og venter på, at det bliver vinter, så den kan blive luftet på mit hoved…
Jeg købte pelshuen i Kirsten Stampe på strøget i Århus, hvor der var et stort udvalg af lækre pelshuer!

Tina

4 kommentarer leave one →
  1. Astrid permalink
    23. oktober 2009 08:22

    Hey you Tina!

    Fin pelshue, men kom lige til at fokusere på at du har en top fra Designers Remix som du under ingen omstændigheder må vaske i den mindste smule varm vand…bare lige hvis ikke du ved det i forvejen.
    Stoffet opfører sig ret skørt og kryber meget. Så koldt vand eller slet ingen vask, haha

    Hvad har I gjort at Katrine, hun er måske helt opslugt af eksamen???
    (har lagt mærke til at hun poster knap så meget som i starten)

    Hils fra mig og god weekend!

    KH A

    • fashionest permalink
      23. oktober 2009 22:10

      Hejsa Astrid

      Tak – er så glad for den! Ja, også for min kjole fra Designers Remix:-) Jeg har vasket den yderst skånsomt, og heldigvis ikke i alt for varmt vand:-) Tak for tippet!
      God weekend.

      Tina

  2. Kirsten permalink
    23. oktober 2009 13:24

    Hvor er den fin, Tina. I like! Virkelig fed hue.

    Så mangler vi bare nogle frostgrader til den. Ses i morgen! :)

    Knus Kirsten

    • fashionest permalink
      23. oktober 2009 22:11

      Hejsa Kirsten

      Det er sjældent, man faktisk ønsker frostgrader, men det kan man roligt gøre med sådan en pelshue:-)
      Ses morgens til årets første julefrokost…

      Tina

Skriv et svar

