Skip to content

Medlidenhedskøb

23. oktober 2009

Nogle gange er shopping bare så irrationelt. Efter min 12 timers økonometri eksamen igår er jeg helt smadret og kan ikke huske hvornår mit energiniveau sidst har været så lavt. Foruden det har jeg så yderligere idag læst til min næste eksamen, som er imorgen.-( Men på trods af dette tog jeg alligevel beslutningen om, at de før omtalte Gardenia støvler altså skulle være mine. Faktummet at de lige blev idag at jeg tog beslutningen omkring støvlerne, som jeg har overvejet længe, virker helt irrationelt.  
Men støvlerne er FAB, og som min mor siger “kun køb, hvis du ville have det på imorgen og hvis du kan sammensætte det med mindst 2 ting i din garderobe“- dét vil og kan jeg:-)

Gardeniastøvler

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 23. oktober 2009 18:24

    jeg forstår dælme godt, hvorfor eksamen skal afsluttes med en gulerod… støvlerne er rigtig flotte!

    • fashionest permalink
      23. oktober 2009 19:41

      Ja ikke?:-) Det er dejligt med lidt støtte til at man gerne må forkæle sig selv. Tak for det:-)

Skriv et svar

