Skip to content

Topshop Jewel Grunge Dress

19. oktober 2009

Maternity Jewel Grunge dress
Maternity Jewel Grunge Dress fra Topshop, køb her.

Hvilken vidunderlig kjole – jeg er helt fortryllet. Men det er en graviditets kjole, så det er nok ikke det bedste fit til mig. Men dejligt at man kan være FAB og gravid. Så er der håb forude, når man føler sig som en flodhest og bare drømmer om noget til, at gøre én lidt glamourøs. Gad nu godt  at denne kjole var i min størrelse.

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 19. oktober 2009 12:22

    Hmm hvorfor kunne jeg aldrig finde sådan noget fint ventetøj dengang jeg var gravid….tsk….tsk. Godt highstreetkæderne har fået øjnene godt op for det!

    • fashionest permalink
      19. oktober 2009 15:31

      Ja typisk. Altid når man skal bruge noget bestemt, så kan man ikke finde det. Og når man så ikke skal bruge det længere, så finder man det alle steder.
      Det er altså bare sådan en fantastisk flot kjole. Øv, den kun findes i graviditetsudgave.

      Cille

Skriv et svar

