Skip to content

Min evige drøm…

17. oktober 2009

… et walk-in-closet som Carrie’s.

Carriecloset

En nødvendighed til alt mit tøj og alle mine sko, men desværre lige i øjeblikket en umulighed i min lille lejlighed. Men jeg må bare eje sådan et skab engang i fremtiden, det er jo FAB.
Mit nuværende skab, som jeg deler med min kæreste halv halv, er slet ikke i nærheden af at være stort nok. Skabet indeholder 6 hylder, og 2 stænger på max en halv meter stykket. Jeg lyver ikke, når jeg siger at bunkerne på hylderne går fra bund til top, og stangen er fyldt helt op, så ingen bøjler kan rykkes en centimeter. What to do? Hvis bare jeg havde en Mr. Big, der byggede mig et walk-in-closet,  i vores selvfølgelig enorme penthouselejlighed i Århus. (Bare et hint til mig kæreste:-))

Cille

No comments yet

Skriv et svar

