Skip to content

Min yndlingsmascara

15. oktober 2009

Origins mascara
Mascara Origins

Full story Lush-lash mascara fra Origines er min yndlingsmascara!
Vi er nok i samme båd, når jeg siger, at jeg gennem årene har testet utallige mascaraer for at finde den bedste. For mig har udfordringen ikke været at finde en mascara, der giver fylde og lange vipper – dét lover de jo alle i forvejen:-) Dét, jeg har efterspurgt, er en mascara, der i løbet af dagen ikke efterlader sorte rester af mascara under øjnene. Jeg vil altså have en mascara, der ikke kræver, at jeg konstant skal nette mig for at sikre mig, at jeg ikke ligner én med sorte render, der endnu ikke har fjernet makeuppen fra dagen forinden:-) Sådan en mascara har jeg fundet – Full story Lush-lash mascara fra Origines!
Dér kom jeg vist til at lyde som en reklame – because I’m worth it… Pyt:-) Det korte og det lang er, at denne mascara er FAB! Hvis du vil vide mere, kan du læse her.

God aften til alle I dejlig damer!

Tina

No comments yet

Skriv et svar

