Skip to content

3 ting jeg savler over

12. oktober 2009

3cravings
Strik Topshop, Støvler Gardenia og Pelsluffer Topshop

Oktober er en sparsommelig måned for mig, desværre. Men havde jeg råd så ville disse 3 ting straks ende i min indkøbskurv og være på vej hjem mod mig. Lad os nu se hvad der sker…:-)

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. Camilla permalink
    12. oktober 2009 19:46

    hej piger!

    Sikke en fantastisk blog i har! Den har I holdt godt skjult, men godt at jeg fandt den!! :D

    Ha en super aften

    Hiksen Camilla

    • fashionest permalink
      12. oktober 2009 20:04

      Hej Camilla.
      Tak for din søde kommentar. Det varmer at få så søde ord med på vejen. Vi er glade for du fandt os:-)
      Håber på at høre mere til dig i fremtiden.

      FashioNest

Skriv et svar

