Skip to content

Højtaljede bukser fortsætter og jeg elsker det!

10. oktober 2009

Højtaljede bukser har været en tendens et par sæsoner, men er absolut ikke glemt.
Personligt elsker jeg bukserne, deres look og muligheder.
God til forlængelse af dine ben, fokus på din selvfølgelige fantastiske figur samt talje, og gode stylingsmuligheder med flere typer af toppe og bluser.
Jeg ved godt at drenge ikke forstår det der med højtaljede bukser, men efter lidt tid forstår de det. Tro mig, jeg taler af egen erfaring:-) 
Lidt billeder til inspiration til styling af bukserne. Selv er jeg vild med den simple styling på det miderste billede – absolut en mulighed på baggrund af min egen garderobe.

højtaljet bukser
Kilde: stockholmstreetstyle og vogue.com

 Cille

No comments yet

Skriv et svar

