Skip to content

Sex and the city og Manolo Blahnik

9. oktober 2009

Mine sidste blogindlæg har vist stået i skoens tegn. Jeg er bestemt ikke alene om at være vild med sko:-) Når jeg tænker på sko, ender tankerækken ofte på Sex and the city. Mens jeg går og glæder mig til den næste film, kan man jo altid mindes den første film…

Carrie Bradshaw er nu god til at at løbe af med de lækre sko, mens hun også vinder prinsen! :-)

Sex and the city - blå Manolo
Sex and the city – the movie, sko Manolo Blahnic

Det kunne ikke være dårligt at sætte fødderne i disse blå satin pumps fra Manolo Blahnik!

Husk; man behøver jo ikke have fundet prinsen på den hvide hest for at gå i fantastiske sko;-) 

Tina

No comments yet

Skriv et svar

