Skip to content

Velour eller ej??

8. oktober 2009

Velour
Proenza Schouler, Betty Jackson, Prada, Marc Jacobs, Ralph Lauren, Fendi

Jeg kan ikke helt finde ud af, om velour er noget for mig!! På én måde synes jeg, det er vildt glamourøst. Omvendt får jeg grumme associationer til adskillige nytårsaftener, hvor min mor stolt viste nytårsbordet, beklædt med en changerende velourdug, frem!

Jeg er sikkert ikke den eneste, som har det således :-)

Katrine

3 kommentarer leave one →
  1. 8. oktober 2009 13:59

    Min mor laver også velourdug finten. Jeg er selv helt klart til velour, men synes altså også der er forskel på den nervøse mor velour og den anden mere lækre udgave! :)

  2. fashionest permalink
    8. oktober 2009 16:21

    God pointe du har der :-)

  3. 8. oktober 2009 16:38

    Præcis – der er virkelig meget forskel på velour. Hvis det er sådan en fed, lækker velour, kunne jeg nok godt lokkes til at have en kort, sort eller flaskegrøn jakke i materialet, men alle de der velourleggins, der er så meget oppe i tiden lige nu, er jeg altså ikke hoppet på. Det kan være flot på andre, men på mig selv, tror jeg ikke, de går an :)

    /Maria

Skriv et svar

