Skip to content

Smykkeskrin

5. oktober 2009

Opbevaring af ens tøj, såvel som smykker er vigtigt, så man passer godt på tingene og de derfor holder længere. Men selvom et smykkeskrin skal passe godt på smykkerne, så må det også gerne være lidt smukt at se på. I øjeblikket har jeg disse to små skykkeskrin til de smykker jeg bruger til hverdag.

 

. 052

Men selvom jeg er glad for dem, så faldt jeg er alligevel for de 2 lidt større smykkeskrin nedenunder. De har mulighed for at rumme en del mere end mine nuværende, og så er det også et fantastisk mønster, der ville pynte fint i soveværelset.

smykkeskrin

Daisy jewellery box 625,- og Box de Lux smykkeskrin 269,-

Cille

No comments yet

Skriv et svar

