Skip to content

4 favoritter fra Urban Outfitters

5. oktober 2009

Fire favoritter fra Urban Outfitters
Urban Outfitters –  Truly Madly Deeply Eagle Strecth V-Neck, Surface To Air Buckle Ankle Boots, Betsey Johnson Drawstring Stud Tassel Bag og Sparkle & Fade Nail Varnish.

Når de fire favoritter op opstillet således, ser det ganske råt ud. Men jeg tror, der kan skabes et feminint/råt look – præcist som jeg kan li det, ved at matche favoritterne med min højtaljede, korte strutnederdel samt mit grå bælte (begge fra H&M kan ses her).

Wow, inde i mit hoved er det i hvert fald super fab :-)

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

