Skip to content

Støvler i lak

4. oktober 2009

Støvler fra Smuk
Støvler Smuk.

Jeg præsenterede i går et outfit til Cilles fødselsdagsfest, men støvlerne fortjener vist sit eget indlæg, hvor man kan se alle detaljer:-)
Så har jeg lige investeret (for vi piger ser det jo netop som en investering) i et par lækre støvler fra Smuk. De minder mig om Mary Poppins, blot i lak:-) Jeg tænker, at de kunne være helt perfekte til et par lyse jeans – dem bruger jeg for sjældent, så støvlerne giver mig nærmest også nogle jeans! Man må jo finde fordele (nogle ville kalde det undskyldninger) for at købe et par støvler:-) Jeg kan finde mange… 
Støvlerne fra Smuk er købt i Message, hvor der er studierabat på 10% – at være studerende har jo sine fortrin!
God søndag til alle.  

Tina

No comments yet

Skriv et svar

