Skip to content

Fødselsdagsfest i nye Samsøe Samsøe kjole

4. oktober 2009

Beklager de manglende indlæg fra min side igår, men jeg holdte fødselsdagsfest for 12 af mine bedste veninder. Fødselsdagsfest betyder god mad og derfor stod jeg i køkkenet hele dagen – det var noget af et arbejde kan jeg godt fortælle jer. Men det var det hele værd, for det var den bedste fødselsdagsfest.
Kopi af . 102
Kjole Samsøe Samsøe, Leggings Topshop og Halskæde Stine Goya

Jeg nåede ikke at tage et billede af mit outfit igår, så i får et rigtigt stemningsfyldt billede fra nogle af de senere timer fra festen.
Kjolen er min fødselsdagsgave fra min storesøster, og den er fantastisk.
God søndag:-)

Cille

No comments yet

Skriv et svar

