Skip to content

Eurowoman og Jimmy Choo Event – I got in!

2. oktober 2009

Eurowoman holder d.13. november, altså dagen inden selve release af Jimmy Choo by H&M kollektionen, i samarbejde med H&M event i København, hvor udvalgte læsere får muligheden for at shoppe kollektionen før alle andre.
Gæt hvem der fik billet?
MIG…
Jeg så lige mailen her til morgen – en forsinket fødselsdagsgave kan man vel sige, og jeg glæder mig allerede. Tak Eurowoman!

jimmychoo

Jeg har allerede spottet den første ting som er et musthave i kollektionen – nemlig disse fantastiske sorte stilletter. Absolut et par stilletter tro mod Jimmy Choos øvrige design, men også en klassiker, som jeg vil kunne bruge flere sæsoner.

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 2. oktober 2009 14:06

    Tillykke!! Fantastisk at kunne shoppe kollektionen uden stress og kaos! :)

    • fashionest permalink
      2. oktober 2009 16:17

      Tak:-) Jeg ved ikke om det bliver helt uden stress og kaos, for jeg tror absolut det er nogle shopaholics, som kommer til eventet. Men jeg glæder mig SÅ meget.

Skriv et svar

