Skip to content

Ringe fra Marc by Marc Jacobs

1. oktober 2009

Der lød et bump ude fra min gang, og jeg vidste med det samme, at det var mit Costume:-)
Heri var blandt andre skønne sager præsenteret en sjov ring med et prinsesseansigt fra Marc by Marc Jacobs. Så måtte jeg jo lige se,om den ikke var at finde på nettet:-) Så er det jo tit, at man også kommer til at falde over noget mere…

Marc by Marc Jacobs
Alle ringe Marc by Marc Jaobs.

Den øverste ring hedder “Miss Marc Ring” og kan købes på shopbop for $58 (296,99 danske kroner). Jeg går altid ind på Valutakurser, for at se hvor meget det er i danske kroner – kurserne er jo som bekendt ikke konstante. Der kommer så også porto oveni.
Til en sådan pris kan jeg hurtigt få ring på:-)

Tina

No comments yet

Skriv et svar

