Skip to content

Mors smykkeskrin vs. TopShop og H&M

1. oktober 2009

Jeg er vild med smykker. De tre par, som er vist nedenfor, er henholdsvist fra TopShop, TopShop og H&M – og jeg synes, de er helt vidunderlige.

Øreringe

Men prøv at se hvad jeg har fundet hjemme i min mors smykkeskrin :-) Det er sjovt hvordan to af dem har en slående lighed!

Morssmykker
De første to tror jeg, at har hun arvet fra en gammel dame, og det sidste par købt i Nepal for mange mange år siden. 

Er det ikke fantastisk, at man sådan kan gå lovligt på rov :-) Min mor synes, at det er skønt og glæder sig bare over, at jeg kan li’ det hun har samlet sammen og gemt på i tidens løb.

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

