Skip to content

Mermaids

1. oktober 2009

Århus er en by med mange shoppingsmuligheder, men tit ender man i de samme store kæder og lægger slet ikke mærke til alle de små vidunderlige kund af butikker, som ligger rundt omkring i Århus’s gader samt omliggende områder. Vi har derfor iværksat et nyt tema på FashioNest. Vi vil beskrive vores favorit butikker i Århus.

Min første favorit er Mermaids.

Mermaids er placeret i Risskov, og er altid et besøg værdigt, når jeg er ude at besøge mine forældre i Risskov.
Nøgleordene for Mermaids er: eksklusivt, kvalitet og tidløst design – absolut en kombination som passer ind i mine ønsker, når jeg shopper. Men foruden at henvende sig til den yngre fashionista, som jeg, så henvender butikken sig generelt til kvalitetsbevidste og stilsikre kvinder såvel som piger.
Mermaids har designere som Månestråle, Baum und Pferdgarten, Rabens Saloner, Forte Forte, Munderingskompagniet, White, Rika, Lala Berlin, James Perse og mange flere.
Butikken er min ynglings, når jeg skal finde eksklusive kjoler eller luksus basisting til min garderobe. Derudover er personalet altid imødekommende og meget hjælpsomme, hvilket gør ethvert visit hyggeligt og personligt.

Mine nuværende 5 favoritter hos Mermaids er vist nedenunder.

Mermaids
Jakke Rika, Læderjakke Munderingskompagniet, Hårbånd/pandebånd Ambre Babzue, Tørlæde Lala Berlin og Kjole Forte Forte.

Læs mere om Mermaids her, og kig nu forbi næste gange du kommer til Risskov – du går glip af en fantastisk butik, hvis du ikke gør:-)

Cille

No comments yet

Skriv et svar

