Skip to content

Indvielse af shorts fra Divided Exclusive

30. september 2009

Outfit 30.09.2009 - Divided
T-shirt Massimo Dutti, halskæde FORREST & BOB, shorts Divided Exclusive, leggings TopShop og sko Urban Outfitters. 

Som lovet lægger jeg min første styling af shortsene ud på bloggen. Jeg føler mig godt tilpas i dem, så de bliver utivlsomt et hit! Hvor er det sjovt at pynte sig, selvom det er hverdag:-)
God dag til alle.

Tina

2 kommentarer leave one →
  1. 5. oktober 2009 13:55

    Tak for det billede!
    Jeg har længe overvejet de shorts, men jeg har været alvorlig i tvivl, fordi jeg ikke kunne bedømme længden på dem.

    De ser fantastiske ud til dig – og jeg elsker stylingen med den enkle tee dertil!

    • fashionest permalink
      5. oktober 2009 18:44

      Hejsa Lisbeth

      Tak for dine søde ord! Hvor er det dejligt, at jeg kunne være til nytte. Jeg har købt mine shorts et nummer større, end jeg normalt bruger, så de dermed bliver lidt længere.
      Håber du finder dem! Hav en dejlig aften.

      Tina

Skriv et svar

