Skip to content

Croco Boots

30. september 2009

Er det kun mig der fryser fusserne om morgenen, når man cykler i skole i ballerinaer?
Jeg gør absolut, og derfor er det vist tid til at få vinterstøvlerne på. Jeg har været hurtigt ude i år, og har allerede anskaffet mig 2 par.
I London i sommers faldt Tina og jeg pladask for disse krokodilleskinds støvler.

Kroko

Normalt set ville jeg slet ikke overveje krokodille skind, da jeg syntes det kan være enten lidt for slutty eller lidt for rocker. Men på denne støvle er det helt fantastisk og det tror jeg, er begrundet i den lysegrå farve, som gør støvlen kun lidt rå i udtrykket.

So on with the boots sister.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

