Skip to content

Jeg savner Charles & Keith

28. september 2009

Charles and keith 003
Alt Charled & Keith

For et år siden var jeg, som en del af mit studie, på udveksling i Singapore. For de som ikke er klar over det, så er Singapore en fantastisk shoppingby – virkelig fab :-) 

En af mine favoritbutikker var Charles & Keith. Her er, hvad jeg havde med hjem. Jeg kunne sagtens have købt meget mere, men der var én ulempe ved Singapore, og det var at de næsten aldrig fik nok størrelser hjem til europæiske piger. Jeg fik ofte kommentaren: “ohhh but you have so big feet!” med en sød asiatisk accent fra ekspedienten. Og jeg bruger en størrelse 39! :-) 

De seks ting på billedet har ikke kostet mere end 1200 kr. sammenlagt. Det er noget jeg kan li’ :-)

Jeg har lige prøvet at tjekke hjemmesiden ud, men den er under konstruktion. Måske er man så ovenud heldig, at de leverer til Danmark? (tror kæden er engelsk!?)

C&K

Jeg vil krydse fingre, mens jeg venter i spænding :-)

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

