Skip to content

Afslappet mandags outfit

28. september 2009

. 043
Kjole H&M, underkjole Inwear, leggings Topshop, tørklæde Stig P og mokkasiner Vagabond.

Så blev det mandag, og jeg nåede desværre ikke at komme helt over min sygdom, så derfor det lidt afslappede outfit – det var hvad jeg kunne overskue. Kjolen er en nyerhvervelse, som min kæreste hentede til mig, fordi jeg var syg. Den er dejlig oversize, nude og har lidt et herreskjortelook på grund af spækken bagpå:-)

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 3. oktober 2009 18:52

    Har du evt. stylenummer på kjolen? Den er SÅ fin :-)

    • fashionest permalink
      4. oktober 2009 13:44

      Tak:-)
      Det eneste jeg kan finde er følgendenumre, er det dem der er stylenummeret?
      622670
      RN0101255
      CA42271

Skriv et svar

