Skip to content

Drapering som en del af lørdagens outfit

27. september 2009

Gittes fest
Tank TopShop, bælte H&M, nederdel H&M og sko Charles & Keith

Selvfølgelig var jeg i torsdags nede og tjekke divided exclusive ud. Jeg kom dog ikke hjem med noget fra den nye kollektion, men jeg fandt til gengæld denne nederdel, som jeg passende kunne tage på i går, da en veninde holdte “Jeg har lige fået job-fest”.
Jeg er vild med draperingen! Jeg tror også, at den vil blive flittigt brugt her til vinter med mine knæhøje støvler og en lille cardigan. Love it!

Stine Goya har et par shorts i samme stil, som ligner lidt. 

H&Mvs.SG
Nederdel H&M vs. Shorts Stine Goya (Du kan se dem fra alle vinkler her.)

Fortsat go’ søndag :-)

Katrine

3 kommentarer leave one →
  1. 27. september 2009 15:48

    Den er fed den nederdel! Må se om jeg kan finde der hernede i butikken, for det ser ikke ud til at den er online :(

  2. fashionest permalink
    27. september 2009 20:13

    Hej Camilla

    Tak, jeg er også super glad for den.. Jeg håbe, du har heldet med dig i butikken :-)

  3. Astrid permalink
    28. september 2009 11:24

    Så fint…men ikke på mig…jeg lignede bare en der havde meget store hofter :D
    Kom dog hjem med en fin blazer med nitter fra Zara, hovsa!

Skriv et svar

