Skip to content

Blonder og jeg

27. september 2009

Appropos Tinas indlæg om blondeleggings, så er blondetendensen absolut fremme her til efteråret i flere udformninger. Alt fra leggings til bodystockings.
Jeg har længe overvejet hvordan jeg skulle indkorpere blonder i min garderobe. Hver sæson kommer der en masse nye tendenser, og hver gang overvejer jeg om det overhovedet er mig og hvis det er, hvordan det overhovedet vil passe ind i min stil.
Blonder er super feminine, og kan, hvis det er det rigtige mønster, give et feminint og luksuriøst look. Men mange gange, hvor jeg har prøvet for eksempel blondeleggings, har jeg følt mig lidt for fin.  De mange blonder og det lidt for fine udtryk giver mig lidt assosiasioner til julefrokoster, og eftersom jeg gerne vil bruge blonderne til hverdag, er julefrokost-looket ikke lige det jeg går efter;-) Så derfor fandt jeg disse blondestrømper fra SneakyFox

. 042

Med disse strømper kan jeg få lidt af det feminine udtryk, som blonder har, uden jeg ligner en julefrokost:-) Jeg vil bruge dem i ballerinaer til hverdag, og dermed gøre et kedeligt hverdagssæt lidt mere festligt.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

