Skip to content

Shorts fra Divided Exclusive

26. september 2009

Divided-shorts
Shorts Divided Exclusive

Et par shorts liggende på mit gulv:-) Så er jeg lige blevet den heldige ejer af disse lækre shorts fra Divided Exclusive. Jeg har tænkt at style den med en oversize silke t-shirt – så bliver hele looket feminint, og det er jeg vild med. Jeg håber at kunne præsentere dem godt, når jeg skal bære dem første gang:-)
En ung dame, der utvivlsomt præsenterer shortsene godt, er Olivia Palermo!

Olivia - Divided

Billedskøn, det er hun! Style, det kan hun! Godt nok ligner jeg hende ikke, men mon ikke det er muligt at give mig egen version af skøn, når jeg trækker mine ben i skortsene:-D Det må tiden vise – skal i hvert fald nok kaste mine første skridt i dem ud på bloggen. 

Tina

No comments yet

Skriv et svar

