Skip to content

Giovanna Battaglia

26. september 2009

Giovanna
www.thesartorialist.blogspot.com

Jeg er faldet pladask for dette billede af moderedaktøren for L’Uomo Vogue, italienske Giovanna Battaglia.
Hele opsætningen, lyset og stemningen i billedet er bare fantastisk og dragene. Derudover er Giovanna, som altid, perfekt. Sammensætningen af nederdelens vidde og talje med blusens draperede detaljer, og den rå halskæde – for til sidst at fuldende looket med den røde clucth, er bare perfekt. Hun er i mine øjne tidløs og elegant.
Billedet giver mig inspiration til at begynde, at style min H&M nederdel med lidt løsere bluser. Desværre bliver det nok ikke med bare ben ligesom Giovanna, for efteråret er desværre kommet. Men det betyder bare, at nederdelen tilføres et par strikkede strømpebukser.

Cille

One Comment leave one →
  1. Øjvind permalink
    6. oktober 2009 08:42

    Jeg er helt enig med dig. Tak for at du gjorde opmærksom på det!

Skriv et svar

