Skip to content

Nina Peter – Long studded leather gloves

25. september 2009

Skinhansker
Skindhandsker Nina Peter – Long studded leather gloves

For et par dage siden bloggede Cille om læderhandsker. Men det her er de fedeste handsker, jeg har set – ever! De er jo Fab :-) Jeg har desværre ikke råd til netop disse fra Nina Peter, som kan købes på net-a-poter, men jeg er nu også på udkig efter et par karrygule skindhandsker. Nogle der ved, hvor man kan købe sådanne?

katrine

One Comment leave one →
  1. 3. oktober 2009 23:05

    Jeg er ogsa pa udkig efter karrygule skindhandsker, men har indtil vider ikke fundet nogle.. men hvis jeg finder nogle skriver jeg ; )

Skriv et svar

