Skip to content

Månestråle Poncho

25. september 2009

Vejret er forvirrende på denne tid af året, og hvordan skal man lige klæde sig.
Nogle gange er det dejligt varmt i solen, og jeg kan faktisk få det for varmt i min blazer. Mens andre gange fryser jeg helt vildt og drømmer om at finde min vinterjakke frem. Men vinterjakken er lidt for tidligt syntes jeg, og derfor er jeg blevet vildt glad for min Poncho fra Månestråle, som jeg, sammen med min mor, erhvervede mig i Mermaids i Risskov i starten af denne måned.

Månestråle Poncho
Poncho Månestråle

Ponchoen er i 100% lammeuld, og er den perfekte overgangsbeklædning i det omskiftelige vejr.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

