Skip to content

3 nyheder hos Urban Outfitters

25. september 2009

UrbanOutfitters
Kimchi & Blue Yaya Top, Little Black Dress Tee og Silk Applique top, alt fra Urban Outfitters.

Jeg faldt lige over disse tre nyheder på Urban Outfitters hjemmeside.
De 2 første kunne være gode hverdagsbluser, der kan styles med de fleste af mine bukser, cardigans og jakker. Derimod toppen er mere festrelateret, og faldt mest for den på grund af farven:-)
T-shirten er ikke helt ukendt i blogverdenen, den er allerede set på Elin Kling og jeg må sige at hun gør den simple t-shirt godt. 
Nu vil jeg gøre mig færdig, og smutte over til Tina og Katrine – iaften står den på masser af sushi og fredagshygge:-)

Cille

No comments yet

Skriv et svar

