Skip to content

Inwear Penoppi Jeans

24. september 2009

Min absolut ynglings jeans er fra Inwear, men beklageligvis udgår modellen – jeg er ikke tilfreds:-(

. 040

Modellen Penoppi er en såkaldt skinny jeans, med høj talje. Det fantastiske ved denne model er at den passer alle kropstyper. Både Tina, Katrine og jeg har denne model blandt vores ynglings bukser, og vi har er vidt forskellige kropstyper – men på os alle 3 har den en perfekt fit. Så en lille hentydning til Inwear, hvis de usandsynligvis fulgte med, så ønsker jeg Penoppi modellen tilbage :-)
Men jeg må se realiteten i øjnene, og begynde jagten på et par nye jeans og det har jeg gjort. Lige nu er jeg vild med Acnes Hex model.

Har i nogle favoritter hvad angår jeans, som i kan anbefale?

Cille

No comments yet

Skriv et svar

