Skip to content

Bukser fra InWear

24. september 2009

Outfit 24.09.2009 002
Hat Zara, top Second Female, bæle H&M, Jakke H&M, bukser InWear og sandaler Friis & co.

Så er der lige et lille outfit:-) Jeg vil specielt gerne vise mit seneste køb – bukser fra InWear. De er fantastiske til en oversize overdel med bælte, men er også lækre til en tætsidende overdel, da bukserne er forholdsvis højtaljede. Prisen er som en bonus heller ikke dårlig – 600 kroner.   

Tina

3 kommentarer leave one →
  1. 24. september 2009 14:18

    Hej Tina!!! :D Ej hvor sjovt at finde dig herinde i blog-land.. tænkte nok du havde en mode blog ell. for du havde en lækker stil da vi arbejdede sammen (og selvfølgelig stadig :)) .. ved ik om du kan huske mig? Imerco, Ryesgade? :)
    Knus Camilla

    • fashionest permalink
      24. september 2009 14:31

      Hey Camilla!
      Selvfølgelig kan jeg huske dig! Hvor er det bare nogle søde ord, du sender min vej:-) Jeg har lige været inde på din blog – og så er der endnu en skøn blog at følge med i! Hav den dejlig dag.
      Tina

  2. 24. september 2009 17:16

    Jeg takker mange gange :) Og jeg kan kun sige det samme; endnu en skøn blog at følge! Du må også ha’ en dejlig dag. Og jeg har svaret dig ang. den lyserøde kjole inde på min blog :)

    Knus

Skriv et svar

