Skip to content

Gestuz Top

23. september 2009

Kender i det at man finder et stykke helt fantastisk stykke tøj, og så ender man med at købe det i flere farver? Sådan er det for mig og denne her top fra Gestuz.

 

Gestuz Top

Ikke nok med at jeg denne sommer anskaffede mig den i både hvid og pink, nej nu er den også placeret på min ønskeseddel i sort. Alle gode gange 3, er det ikke sådan man siger?:-)

Cille

2 kommentarer leave one →
  1. 3. december 2009 19:35

    Hvor har du købt denne fine sag? :)

    • fashionest permalink
      4. december 2009 10:20

      Hej D.
      Jeg har købt den i Rue de Femme i Århus, men butikken er lukket. Jeg ved at de har været i Samsøe Samsøe og flere andre butikker, men toppen blev leveret i sommers og i starten af efteråret igen og er meget populær – så tror ikke der er flere tilbage i butikkerne. Men prøv Trendsales, der er ofte nogen til salg – dog til lidt overpris. God jagt
      /Cille

Skriv et svar

