Skip to content

Lysnede bryn

23. september 2009

Det er ikke blot de røre læber, der kan ses på catwalken – også lyse bryn er at spotte.

Brows
Balenciaga showet.

Jeg er selv lys, og farver mine øjenbryn i tide og utide. Så denne trend lyder fantastisk i mine ører :-) Og så igen… Man skal nok være utrolig smuk for at slippe afsted med det. De tre modeller jeg fremhæver ovenfor, ser jo guddommeligt skønne ud med deres afblegede øjenbryn, men vil det gå til en almindelige lys blogger som mig?

Egentlig er det noget af det fantastiske ved fashionshows. Man fordyber sig i fantastisk tøj på fantastiske modeller (som er og blir´ fantastiske, lige meget hvad de gør:-)) FAB :-)

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

