Skip to content

Pailletter på hovedet

19. september 2009

Outfit 1 008
Hat H&M, playsuit See U Soon og sandaler Top oR.

Jeg tog dette billede for cirka en uge siden, hvor jeg var på vej ud for at lufte min fine hue med pailletter. Af tekniske årsager lægger jeg det først på bloggen nu:-)
Jeg er vild med at pynte mig, og pailletter må vist klassificeres som pynt. Selv om vejret vist ikke længere er til rene sommeroutfits, kan man vel altid kaste en hue på hovedet:-) Jeg måtte lige dele mine “pailletter på hovedet” med jer! Hvis grå ikke skulle være farven, ved jeg, at den også kan fås i sort og nude…

Tina

No comments yet

Skriv et svar

