Skip to content

Is the scrunchy back?

16. september 2009

I min glæde over Monki kom til Århus, skulle jeg lige tjekke kollektionen ud og jeg faldt over dette billede:

 scrunchy

Mine tanker fløj straks til Sex and The City afsnit 79, hvor Carrie driller Berger med hans bog, fordi en af hans personer bruger et scrunchy.
Tendenser kommer og går, og nogle af dem vender sågar tilbage lidt formeret for, at være tilpasset til tidens øvrige tendenser. I dette henseende må jeg indrømme at jeg nok mest er på Carrie’s side – jeg syntes ikke et scrunchy på nogle måder er flatterende til en pige. Men det er bare min mening, og noget tyder på at the scrunchy er kommet i butikkerne – så jeg er spændt på at se det stylet til nutidens øvrige tendenser.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

