Skip to content

Vidunderligt sensommer-outfit

15. september 2009

P1020421
Trøje Zara, nederdel H&M og sko no name (købt i Kvickly for 25 kr.)

Det er sensommer, og man bør derfor nyde, at man stadigvæk kan gå med bare ben bare lidt endnu. Jeg elsker dette outfit, trøjen er forholdsvist ny, men nederdelen er fra februar og skoene fra foråret 2008. Jeg synes selv, at dette billede er et fint bevis på, at man kan stykke et fab outfit sammen for få midler – Noget jeg er specielt glad for på en SU:-) 

Cille og Tina gjorde mig her i sommer opmærksom på, at mine billige sko fra kvickly var et rent knock off af Marc Jacobs’. Her har jeg fundet dem i røde – de er nu også ret fine:) Billedet til højre er mine to par fra Kvickly :)

MJ vs. Kvickly 

 

OBS. Normalt går jeg ikke ind for kopier, men der er jo ikke noget at gøre, når man først opdager det efterfølgende.

Katrine

One Comment leave one →
  1. Astrid permalink
    15. september 2009 19:11

    Det fineste billede af dig! :)

Skriv et svar

