Skip to content

Minnetonka Boots

15. september 2009

Indianer look, ja tak!

UNTITLED
Tramper Ankle Hi Moccasin Boot og Back Zipper Moccasin Boot fra Minnetonka.

Denne fantastiske mokkasin er ikke blot en af mine favoritter, men også favorit blandt it-piger, som Kate Moss, Lauren Conrad og Rachel Bilson. Jeg anskaffede mig selv et par sidste efterår, efter megen besvær. Det var ikke muligt at skaffe dem herhjemme, så jeg fandt dem på en amerikansk hjemmeside. Det betød lang ventetid og told, men god kurs:-) Da de endelig ankom sidste efterår, var det nærmest de eneste sko jeg brugte indtil vinteren rigtig bed ind. Mokkasinerne var i lækker ruskind og bedst af alt, super behagelig at have på. Desværre blev mine slidt ned, så overvejede lidt om jeg skulle anskaffe mig et par nye – og derfor dette indlæg.
Mokkasinerne er nemlig nu tilgængelige på net-a-porter.com, så vær hurtig – dette er en it accessorize til efterårets omskiftelige vejr.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

