Skip to content

Ønskeordre fra TopShop

15. september 2009

Ønskeordre fra TopShop
All TopShop

Ønskeliste fra TopShop. Dette outfit er min fortolkning af glunge. Om ikke fuldt ud så en mini-glunge:-) Jeg er helt forelsket i jakken, men den koster desværre £125, så det bliver nok først i næste måned.
Jeg har hørt gode anmeldelser af modellen Baxter jeans. Tror dog at jeg skal ned og prøve dem live, før jeg vover mig ud i netkøb af jeans. Denne model hedder “Crushed Skinny Baxter Jeans”.
Jeg har allerede et par “mande-sko”, men de har jo ingen nitter:-)

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

