Hop til indhold

The Eye of the Tiger

14. september 2009

Selvom jeg nu allerhelst ville have at der var lidt sensommer tilbage, så begynder jeg så småt at kigge fremad – fremad mod den kolde vinter.
Lyspunktet ved koldere tider, er dog at min nyindkøbte stikkjole kan komme i brug.

. 024
Strikkjole Zara

Faldt over kjolen i London, og syntes den var lidt skæg med tigerhovedet. Er ikke normalt til print, men kontrasten mellem det sorte og hvide giver et rårt udtryk, som balanceres lidt ud af den bløde strikkvalitet.
Ligeledes så jeg her til aften, at det ikke kun er Zara der har eksperimenteret med tigerprintet. Ifølge afashiontale har Stella McCartney en tshirt i butikkerne for tiden, som ligeledes udforsker tigerprintet. Jeg er nu vild med min strikudgave, mest fordi den bliver fantastisk til vinter – men nok også for min konto skyld:-)

Cille

No comments yet

Skriv en kommentar