Skip to content

Perler og Pailletter

14. september 2009

FN 001
Bluse TopShop

FN 002
Sandaler Carla F og resten H&M

Måske er jeg lidt ligesom den fugl, som bliver tiltrukket af alt der blinker? :) Anyway, jeg elsker perler og pailletter – om de sidder på bluser, hatte eller strømpebukser er underordnet:) Jeg synes blusen fra TopShop er fab til en tur på café, den er feminin og overpyntet med perler og pailletter på den fede måde. Ydermere tror jeg, at min nyindkøbte tee på det nederste billede kan blive en af mine favorit-hverdagstees her til efteråret.

Beholder outfittet på og smutter i skole :)

Katrine

No comments yet

Skriv et svar

