Skip to content

Plaid coat

13. september 2009

Plaid coat

Plaid coat (til højre) RINASCIMENTO.

Rebecca Bloomwood er umådelig smuk gennem hele “Confessions of a shopaholic”. Jeg har, lige siden jeg så filmen første gang, ønsket at få fingrene i en sort og hvid plaid coat, og i min sommerferie fandt jeg den endelig! Min er fra det italienske mærke Rinascimento.
Dén, som Rebecca Bloomwood bærer i filmen, er antageligt fra Morgane Le Fay, men der hersker lidt tvivl. Hvis der er nogen, der kan af- eller bekræfte designeren, så er jeg meget interesseret i at høre det!?

Tina

No comments yet

Skriv et svar

