Skip to content

Lidt Balmain til mig

13. september 2009

Det var faktisk først igår aftes da jeg sad på Eurowomans hjemmeside, da jeg opdagede den store sammenhæng mellem min nyindkøbte Zara jakke og Balmain jakken som Outnet.com udlodder i denne tid.Balmain vs Zara
Balmain jakke 34.855 og Zara jakke 449.

Begge jakker har et rent og skulpturelt snit, med de smalle linjer og de markerede skuldrer. Det jeg faldt for ved Zara jakken var den lækre pasform og de fine metalliske detaljer på kanten.
Balmain jakken er uden tvivl mere exclusiv i looket end min nyindkøbte fra Zara, men ikke desto mindre føler jeg at jeg har fået en lille, omend mikroskopisk, del af Balmain ind i min garderobe:-) Man må tage hvad man kan få, eller i dette tilfælde få råd til.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

