Skip to content

Release party

12. september 2009

Så er der endnu en anledning til at drikke en pink cocktail! – release party for FashioNest.

cointreaupolitan

Men! Intet party uden FAB outfits:-)

Release Party
Katrine: Kjole Designers Remix, bælte Bysi og sko Senze. Cille: Kjole Zara, armbånd Carre og sko Bianco. Tina: Fjer Chapeau Claudette, top Samsøe Samsøe, bælte TopShop, nederdel H&M, armbånd Tokyo Jane og Sko Cesare Paciotti.

FashioNest – Cille, Katrine & Tina.

2 kommentarer leave one →
  1. 5. oktober 2009 14:00

    Fuldstændig fantastisk fabelagtig idé med et releaseparty for bloggen – jeg elsker det!

    Jeg har netop siddet og kigget hele bloggen igennem, og den er fluks røget ind i både min private googlereader og på linkslisten på min blog – glæder mig til at følge med fremover! :)

  2. fashionest permalink
    5. oktober 2009 19:02

    Hey Lisbeth

    Der er ikke en anledning, der er for lille til at fejres:-)
    Vi er meget beærede over din værdsættelse af vores blog. Vi er jo nye i faget, så det er dejligt med nogle roser på vejen:-)

    Cille, Katrine & Tina – FashioNest

Skriv et svar

