Skip to content

Pandebånd

12. september 2009

Ligesiden jeg så et pandebånd på Whitney i sidste sæson, har jeg søgt højt og lavt for at finde det.

Whitney Port Headband

Endelig fandt jeg det. På min årlige shoppingtur til London med Tina havde vi jagtet det, og fandt det til sidst i Urban Outfitters. Man kunne få det i flere farver, men jeg valgte sort, da det mest ville passe til blandt andet min farvede vinterjakke.

. 006

Pandebåndet bliver helt perfekt til de kolde måneder vi går i møde, og er i den lækreste og blødeste kvalitet. Derudover har det et feminit og boho-look, og er lige nu min ynglings accessorize til vintermånederne.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

