Skip to content

På vej på arbejde

12. september 2009

Outfit 3 003
Kjole InWear.

Jeg er på vej på arbejde, hvor jeg skal se præsentabel ud – så er vist noget med, at man skal gøre et forsøg:-) Jeg er vild med outfits, der består at én del, for vupti så er man klar! Denne kjole er for mig et hit, da den både er feminin i kraft af klæserne og stilfuld i kraft af den sorte farve og det enkle snit.
Vupti – så er jeg på vej på arbejde:-)

Tina

One Comment leave one →
  1. 18. september 2009 14:57

    Du ser sgu godt ud, Hønse:-)

Skriv et svar

