Skip to content

En dansk blondesag

12. september 2009

P1020396

P1020394
Bluse Dansk, bukser InWear og sko Sisley

Da jeg for et par uger siden var i KBH for at besøge en veninde, fandt jeg denne blondebluse fra Dansk, og lige siden har den næsten ikke været til at få af mig:) Jeg er vild med den. Den er virkelig feminin. Derudover er den super fed kombineret med et råt outfit, eller som her hvor bukser og sko er forholdsvis neutrale, så det er blusen, der i sin enkelthed er i centrum.

Katrine

2 kommentarer leave one →
  1. Rebecca permalink
    13. september 2009 21:14

    Den er helt vildt flot! hvad var prisen? :)

  2. fashionest permalink
    14. september 2009 06:26

    Hej Rebecca

    Tak, jeg er også super glad for den :) Den kostede 1.100 kr. og er købt i Flying A.

Skriv et svar

