Skip to content

5 uundværlige ting i min hverdag

12. september 2009

Min hverdag indeholder helt klart nogle ting, som både gør min hverdag nemmere, men også mere fashionable.

 Kopi af . 001

Dette inkluder:

1. Min mobil – desværre ikke noget fancy, men måske forhåbentlig i fremtiden en Iphone.  

2. Min lækre Mulberry pung. En pung som endelig blev min efter jeg havde stormet gennem hele Heathrow Lufthavn med min kæreste lige i hælene, for at nå at få fingrene i den uden at misse vores fly. Men jeg nåede det, og jeg fik den og jeg elsker den. En rummelig pung til alle ens småting, men i det dejligste lædder og et tidløst design.

3. Min lille smart computer – Hvordan skulle jeg ellers lave blog indlæg?!

4. Min Rika taske – En taske som jeg drømte om i flere måneder, hvorpå jeg var så heldig at finde den nedsat på youheshe, men stadig min største investering so fare.

5. Mine 3 fingreringe, alle med hver deres enestående betydning for mig og uerstattelige, da de minder mig om nogle af de vigtigste personer i mit liv.

Så alt i alt nogle både materialistiske, men også betydningsfulde og uundværlige ting, som følger mig hver eneste dag.

Cille

No comments yet

Skriv et svar

